poniedziałek, 11 stycznia 2016

Is one year enough to make your dreams come true?

Dzieje się! Dzieję się tyle, że nie wiem o czym pisać.
Jak ktoś mi ostatnio uświadomił, że to już prawie 5 miesięcy w USA to nie mogłam w to uwierzyć!
Tyle niesamowitych rzeczy już doświadczyłam i tyle chcę jeszcze zrobić.
Dlatego postanowił zrobić krótką listę MUST DO na pozostałe 6 miesięcy.

1. Mecz koszykówki (szkolny lub uniwersytecki - najlepiej oba)
2. Mecz baseballa (same)
3. Prom
4. Odwiedzić Chicago (4 godzinki ode mnie, więc nie tak źle)
5. Mecz hokeya
6. Fajerwerki (bosz, jakie dziwne słowo) na 4 lipca
7. Chipotle (podobno najlepszy meksykański fastfood, którego nie miałam jeszcze okazji odwiedzić)
8. Iść na łyżwy (nigdy w życiu jeszcze nie byłam!)
9. Cedar Point (najlepszy park rozrywki w Ohio, numer 3 w USA)
10. Iść na koncert z innymi wymieńcami (nie wiemy jeszcze gdzie, kiedy i na co, ale stwierdziliśmy, że musimy na coś iść)

Oprócz tego mam też kilka zaplanowanych eventów:
1. Spring break: jadę na tydzień do Vermont z moją counselorką, świętować Wielkanoc i zwiedzać okolicę
2. Eastern Rotary Trip: 10dniowa wycieczka z innymi wymieńcami w marcu, w programie m.in. Nowy Jork, Boston, Washington, Gettysburg, fabryka czekolady Hershey's w Pensylwanii
3. Western Rotary Trip: dwutygodniowa wycieczka z innymi wymińcami w czerwcu, w programie m.in. Los Angeles, Pheonix, Yellowsone, Wielki Kanion, San Francisco czy rafting na rzece Colorado
4. Wycieczki ze Ski Clubem: tą ze zeszłego tygodnia musieliśmy odwołać ze względu na brak śniegu, ale (ku mojej uciesze) śnieg spadł wczoraj i już mamy zaplanowane trzy wycieczki (każda na jeden dzień) do Alpine Valley w Michigan (może uda się więcej) - najbliższa 30 stycznia


Z nowości u mnie to w pierwszy weekend tego roku zmieniłam rodzinę, która choć bardzo różni się od poprzedniej to mnie nie zawiodła. Postaram się napisać o nich więcej, jak ich lepiej poznam. W każdym razie z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, że wyjazd na wymianę był najlepszą decyzją w moim życiu!

Pozdrowienia z zimnego Ohio,
Zuza

PS Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie co do następnych postów to piszcie śmiało!

10 komentarzy:

  1. To kiedy ty wracasz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku lipca - prawdopodobnie w okolicy 10.

      Usuń
    2. Więc rok szkolny kiedy kończysz?

      Usuń
    3. 26 maja, ale pod koniec czerwca jadę na wycieczkę z Rotary, a moja wiza kończy się 15 lipca.

      Usuń
  2. Wyjeżdżając z rotary zmiana rodziny jest obowiązkowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, chociaż to różnie bywa. Ja prawdopodobnie będę miała dwie rodziny, ale znam wymieńców, którzy mają jedną lub trzy.

      Usuń
  3. Masz super fundajce!
    Zazdroszę wycieczki :) Nowy York marzenie.
    Ja na Spring Break wybieram się do Kalifornii, aż nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Rotary <3
      I Nowy Jork to też jedno z moich marzeń, ale Kalifornia też nie najgorzej :D

      Usuń
  4. Niestety o łyżwach mogę zapmnieć w moim mieście i okolicy. Texas jest zdecydowanie za ciepły na śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słyszałam, że w tym roku nawet w Teksasie trochę śniegu spadło, ale nie wiem, w której części.
      W Ohio na brak śniegu nie można narzekać :)

      Usuń