sobota, 19 grudnia 2015

#INFO

Dawno nie pisałam, ale to nie ze względu na oczywisty brak czasu, ale z powodów technicznych. Moja ładowarka odmówiła posłuszeństwa i kompletnie przestała działać. Ponieważ nowa kosztuje $80 postanowiłam poczekać do Black Friday z nadzieją na przeceny. Niestety Apple nie przecenia swoich produktów, więc czekałam na Cyber Monday i zamówiłam online z darmową przesyłką ($20). Przesyłka doszła dokładnie gdy wsiadałam do samochodu, żeby jechać do Columbus, Ohio. Był to początek mojej tygodniowej wycieczki na Florydę. Zaraz po powrocie musiałam nadrobić cały tydzień szkoły, więc dopiero dzisiaj mam czas, żeby usiąść i coś napisać. 
Chciałam Was bardzo przeprosić za moją długą nieobecność!
Wiem, że to czas składania aplikacji na przyszłoroczne wymiany, więc jeśli macie jakiekolwiek pytania to śmiało!
Jeszcze raz przepraszam i Wesołych Świąt dla wszystkich!

2 komentarze:

  1. Kiedy zdajesz GED?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zakończeniu roku szkolnego, czyli na początku czerwca. Myślałam, że mogę się zarejestrować wcześniej, ale nie - dopiero w czerwcu.

      Usuń